REKLAMA W INTERNECIE

POZYCJONOWANIE

Obecność firmy w wynikach wyszukiwania Google to nieodzowną forma promocji. Oferta firmy może trafić do konkretnej grupy odbiorców w danym momencie zainteresowanych daną usługą, produktem. Zadania SEO mają na celu osiągnięcie przez daną stronę jak najwyżej pozycji w wynikach wyszukiwania Google przy pomocy określonych słów kluczowych.

W zakres usługi wchodzi m.in.:
• Audyt SEO – analiza techniczna strony/sklepu
• Specjalista – do danego projektu przydzielony jest dedykowany opiekun.
• Copywriting SEO – Teksty zoptymalizowane pod SEO uwzględniające słowa kluczowe
• Raporty i analizy – Cykliczna weryfikacja skuteczności strategii oraz opis jej efektów
• Zalecenia SEO – Zmiany optymalizacyjne na stronie internetowej wspomagające pozycjonowanie
• Konsultacje – wsparcie merytoryczne na każdym etapie pozycjonowania strony www

GOOGLE ADS

Reklama Google ADS
Google Ads to system reklamowy do wyświetlania linków sponsorowanych w wynikach wyszukiwania Google. Reklamy rozliczane są na zasadzie CPC (ang. Cost Per Click) – dana kwota za jedno kliknięcie w Państwa reklamę.
Pozycjonowanie jest rozległym w czasie procesem. Dzięki reklamą Google Ads efekty swoich kampanii w wyszukiwarce google zobaczysz natychmiast. Specjaliści SEM dobiorą odpowiednie słowa kluczowe i skonstruują kampanię reklamową nastawioną na konkretny cel.


Głowne zalety Google Ads

• Natychmiastowe efekty – po uruchomieniu kampanii w Google AdWords reklamy zaczynają się wyświetlać w wynikach wyszukiwania.
• Elastyczność – Kampanie Google Ads można w każdej chwili modyfikować pod względem wyboru odbiorców reklam jak i ich treści dostosowując się pod aktualną ofertę firmy.
• Statystyki – Zasięg oraz efekt kampanii można w przejrzysty sposób przeanalizować aby sprawdzić czy realizuje założone cele.
• Trafność reklam – reklamy skierowane są do użytkowników wyszukiwarki google, którzy w danym momencie są zainteresowani konkretną usługą, produktem.